Hlavní témata

Inkoustové tiskárny
  1. Co je to výtěžnost inkoustové cartridge
  2. Co mám dělat, když zaschnou trysky a jak tomu předcházet?
  3. Co mám dělat pokud se zašpiním inkoustem
  4. Jak funguje cartridge v inkoustové tiskárně
  5. Jak fungují trysky u inkoustových tiskáren
  6. Jak spustím čištění trysek cartridge
  7. Jak spustím tisk zkušební strany
  8. Proč je součástí cartridge čip?
  9. Náklady na vytištění 100 stran
  10. Jak fungují cartridge.  Tiskárny CANON používající náplně s oddělenými barvami.
  11. Jak fungují cartridge?  Tiskárny HP používající náplně s oddělenými barvami.
  12. Jak fungují cartridge?  Tiskárny HP, CANON, LEXMARK používající cartridge jejíž součástí jsou trysky.
  13. Proč cartridge mohu doplnit pouze několikrát a pak je musím vyměnit
  14. Proč v refill kitech (doplňovacích sadách) CROCODILE používáme ostré jehly?
  15. Proč používat refill kity (plnicí sady) CROCODILE?
  16. Čím se liší různé typy cartridge a tiskových hlav?
  17. Zvládnu plnění cartridge sám? Je to opravdu tak snadné?
Laserové tiskárny
  1. Co je to výtěžnost tonerové cartridge
  2. Jak fungují laserové tiskárny
  3. Proč je tonerová cartridge osazena čipem?
  4. Náklady na vytištění 100 stran u tonerové cartridge.
  5. Co ovlivňuje kvalitu tisku tonerové cartridge?
  6. Proč se tonerové cartridge mohu doplnit pouze několikrát a pak je musím vyměnit
  7. Proč musím k vytvoření plnicího otvoru do cartridge použít pájku REFILLING TOOL
  8. Startovací cartridge
  9. Zvládnu naplnění tonerové cartridge sám? Je to opravdu tak snadné?
Ostatní témata
  1. Poraďte se s technikem
  2. Zboží a reklamace
  3. Dopravné a balné

2. Zboží a reklamace

99% zboží skladem


Veškeré zboží, které nabízíme máme skladem. Výjimečně se může stát, že není na skladě některá originální nebo kompatibilní cartridge. Tuto nepředloženost se snažíme napravit co nejdříve - většinou do druhého dne. Ve vlastních skladech máme více než 50000 ks zboží.

Jak postupovat při reklamaci


Reklamace vadného zboží
Nejjednodušší je spojit se telefonicky nebo E-mailem s naším technikem a domluvit s ním další postup.
Reklamace vyřizujeme, pokud je to jen trochu možné, obratem.
Díky našemu technickému oddělení, jsme sami schopni ihned posoudit zda je reklamace oprávněná a nemusíme čekat na vyjádření výrobce, nebo autorizovaného servisu. Se zákazníkem tedy vyřešíme jeho problém co nejdříve sami a pak teprve jednáme s výrobcem vadného zboží.
Ostatní reklamace (nekompletnost dodávky, doba doručení atd.)
V těchto případech použijte naši bezplatnou linku 800 12 50 50. Podrobné reklamační podmínky naleznete zde